Nu


Nu kommer de efterlängatde bilder på hur lägenheten ser ut. Eftersom min kamera har gått sönder totalt nu finns det ingen bild på köket, tyvärr, det får ni leva utan eller så får ni komma hit och hälsa på.






Dessutom så måste jag bara tillägga att jag vlev godkänd på det första pm:et vi skrev, Aaaaaaa. Känns så skönt hoppas bara det andra, tredje och fjärde gå lika bra för att inte tala om rapporten. Men det ordnar sig nog. Jag har också gjort rent vår spis idag (bara ovanpå) men den var sjukt smutsig, jag gick lös med svinto, svamp och trasa o vattnet var svart efter tio minuters skrubbande. Men nu är den ren i alla fall så jag kan var astolt över mig själv.
Imorgon är det ugnen som gäller och tvätta, det kan pli intressant.

Puss

Sofia


Kommentarer
Jessica

JA! Gud vad jag har längtat! Folk är SÅ dåliga på att lägga upp bilder på sina "studentbostäder" Jag vill ju se liksom! Det är väldigt fint :) Lite tomt över sängen... kanske sparar plats för en snygg Lasse planch? Ska kolla upp biljetter typ imorgon ;)

2009-09-15 @ 22:54:07
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0