Helt ok


Morgon igen, solen skiner ute och det känns som det kunde ha bllivit en toppendag om det inte vore för detta pm. Jag har skrivit 9 sidor (hjälp det kommer att bli för långt) och har inte börjat på reflektionen än. Dessutom tas nästan all plats upp av fotnoter, det måste vara det mest onödiga som finns i hela världen. För övrigt är de dem jag ska skriva nu. Önksa mig lycka till det kan behövas.

Annars tänkte jag se om jag kan få tag på mina vänner idag så att vi kan ses innan jag åker tillbaka norrut igen. Jag är onekligen ganska nervös över att åka tillbaka men det ska nog gå bra hoppas jag. Julia åker till Australien idag, fattar inte hur de vågar jag var skräckslagen för att flytta 80 mil (och att komma hem är inte så svårt) emn andra sidan jorden. Det är långt. All lycka till dem :)

Puss Sofia



Kommentarer
jess

Lycka till med nötterna!!



Å du..inte är det väl sååå tokigt att flytta hemifrån ett tag? Du kan göra nästan precis hur du vill!



Glöm inte att du ALLTID är välkommen till Gävle och hälsa på eller slå en signal.



massa kramar från jessica alias "preggo"

2009-09-29 @ 12:16:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0