Fotboll


Då var det årliga derbyt mellan klasserna avklarat. Jag måste till min sorg erkänna att vi förlorade med 6-3, men vad ska man göra. Vi får skylla på att alla bra spelare i vår klass var skadade eller borta men ett plus till Mika som var fantastisk. Det var verkligen jätteroligt trorts alla knott som tydligen inte dött än. Får se hur många bett man har imorgon då. Sist vi var ute på kvällen kom jag hem med ca 20 myggbett på benen men nu känns det som om de sitter i hårbotten, inget kul. Jag är verkligen trött nu och ska strax gå och lägga mig.

/ Sofia

Vi krossar dem till våren :)


Kommentarer
Jessica

haha låter kul! måste säga att jag varit skeptisk och rädd för nollning :P men lilla sofia menar du seriöst att du inte har myggmedel?! A och O i en Norrlands bo´s hemma apotek ;) farmor och farfar har en garderob full :P

2009-09-11 @ 21:56:34
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0