Beröm


Nu har jag suttit här och skrivit på mitt pm i två timmar och jag är nästan klar med det första utkastet. Jag har skrivit åtta sidor och det enda som egentligen saknas är en reflektion. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Men jag är väldigt osäker på upplägget och jag vet inte om det blir bra så som jag har valt att ha det nu. Men det upptäcker jag förhoppningsvis när jag läser igenom det. Nu ska jag ha break från skrivandet i några timmar, jag måste få tag på Julia och tänkte jag köpa jeansleggins. Sedan är det tillbaka till skrivandet om jag vill kunna träffa mina kompisar något mer innan jag åket tillbaka till S.

Puss Sofia


haha den här bilden äger, våra tårtor från nollningen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0