090915


Idag har varit en, ja stressig dag är fel ord men det har varit mycket att göra helt enkelt. För första gången sen jag kom hit var jag tvungen att gå upp tidigt, klockan sju närmare bestämt (Tove va såklart redan upp fast hon inte började förän kavrt över tio, jag blir riktigt imponerad). Det var ruggit kallt när jag cyklade til skolan och hela älvdalen låg i dimma så det såg ut som bron gick över ett vitt ingemansland. Seminariet gick bra fast det var inte speciellt kul. Sedan var det dirket till coop för att köpa tvättmedel och sedan till ica för mat. Hem igen för att städa ugnen (den var lika äcklig som spisen ocg gallret ska vi inte tala om det blev två hinkar svart vatten i badkaret). Sedan skrev jag halva min inlämning om första världskriget innan jag åt lunch. Sedan var det ner i tvättstugan för att tvätta och sedan bakade jag muffins. Mums men nu har jag hela frysen o skafferiet fullt :S få väl se om jag kan äta alla själv. Gav i alla fall bort några till Tove och Sandra. Sedan blev det middag, diskning och dusch och här är jag nu. Ska koppla av med lite svtplay tror jag. Det är den absolut bästa tvn över nätet. Imorgon är det två föreläsningar om gender som gäller, vet inte vad jag ska tro om detta men det är obligatoriskt på alla kurser. Jättekul boken var i alla jättesvår o jag har läst ett halvt kapitel.
Nu ska jag dricka te och äta muffins.

Puss

Sofia



Bild på mina trippelchokladmuffins, mums.



Kommentarer
Anna

ooo vad gottt:) du får ta med några hem:) tycker ja:) kraaaam på diggggg<33

2009-09-16 @ 12:16:26
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0