Utanför Uppsala


Nu äär jag någonstans utanför Uppsala och jag kan trots allt inte säga att det känns mycket bättre. Jag kom i alla fall med tåget från Stockholm, en småjoggning genom centralen med min resväska, datorvääska och påse. Jobbigt och stressigt men jag hann. Är SJ alltid försenade eller? Får åka baklänges hela vägen vilket jag inte tycker är så kul men det får väl gå. Nu är vi på väg norrut och från Sundsvall borde det inte vara några problem.

Jag är trött och ledsen kan inte förnekas och all inspiration ligger på noll så det är tur att pm:et är klart, blev precis 10 sidor så jag vågar inte ända något då kommer det bli för långt.

Puss Sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0