Update

Nu ska jag strax gå och lägga mig men först en liten update. Jag missade middagen eftersom jag gick på solatum möte. Kanske inte så smart men det var intressant i alla fall att få reda på lite om tvättstugan som vi städar och torktumlaren ska snart vara fixad. Vidare blev det raka vägen till Aurora. En liten miss blev det när Ellinor ringde och sade att Elina hade letat efter mig men sedan gått. Jag hörde Elin och väntade inte på henne vid bron som vi sagt. Förlåt igen. Fram kom vi och det var jättekul att träffa tjejerna. Det var fem stycken och de kommer från Somalia. De pratade blandat så några kunde svenska och några inte, men de kunde lite engelska (en kunde mycket) så det gick jättebra att kommunicera. Fikat var jättegott och sedan hjälpte vi dem med läxorna. Det var kul att kunna hjälpa någon annan och de var så himla trevliga och goa. Ser fram mot nästa gång. Sedan var det hem för middag och ett samtal till mamma så skönt att få prata lite. Och u ska jag sova :).

Puss Sofia

ps Sandra tog körkort idag, GRATTIS. Vi är så glada för din skull :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0