Trevlig kväll!

Ja nu har vi varit på Aurora i två timmar det var mysigt. Det var jag , Sandra och Elin som var där och vi hade med oss fika och sedan hjälpte vi dem med läxorna. Det är faktiskt svårt att hjälpa dem ibland, idag var det bisatser och satsadverbial, herrgud jag minns inte ens när vi höll på med det i skolan. Det var jättelänge sen. Man känner sig så dum när man tvekar på grundläggande svenska grammatik. Men på det stora hela tyckte jag att det gick bra. Innan Aurora hann jag läsa tre kapitel i Ramsbotham så det var jag riktigt nöjd med. Nu har jag bara ca 100 sidor kvar i den boken. Det känns faktiskt riktigt bra om jag ska vara ärlig. Det kan nog gå bra med hemtentan trots allt. Men i och för sig ska jag väl inte ropa hej förrän jag är över bäcken.

Fick förresten tillbaka pm:en från förra kursen och jag klarade mig, G. Jag är så jäkla nöjd. JanE tyckte att det var ostrukturerat och jag kan faktiskt förstå honom även om jag är rätt nöjd med mitt arbete. Nu ska jag läsa konfliktrapporter.

Puss Sofia



Kommentarer
jessica

GRATTIS till "G:et"!

2009-10-30 @ 13:57:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0