Speechless


Jaha, en kväll av total avkoppling denna dag började i och för sig ganska bra. Men vi fick vår hemtenta idag... ojoj. Jag kan inte beskriva i ord vad jag känner. Eller jo det kan jag. PANIK!!!!!!
Första frågan; gör en recension av Contemporary Conflict Resolution, skriv om syfte, upplägg och motiven till boken, det kosmopolitiska perspektivet samt vad du tycker är dess fördelar och nackdelar. Andas. Bokjäveln är på 300 sidor SVÅR engelska. Jag jublar... och det var bara fråga ett. Vidare följer tre frågor till. jag måste börja nu på en gång känner jag. Och Anna som kommer på onsdag, du får ursäkta om jag måste plugga någon dag det beror på hur långt jag hinner innan du kommer hit. Och ikväll är det aurora då försvinner viktig tid. Jag som hade tänkt ta det lungt idag och köra järnet imorgon. Det var att vara lite väl optimisktisk. Suck. Nu är det till att röja skrivbordet och sedan sätta igång med den här hemtentan då.

Puss Sofia

Ps. Jag måste beställa kurslitteratur idag, om jag skriver det här kanske jag kommer ihåg det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0