Söndag kväll


hejsan hoppsan!!

Det har varit en bra dag idag trots att den inte blev som tänkt. Jag lyckades ta mig upp klockan nio för att sätt på en tvättmaskin. Sedan var det raka vägen tillbaka till sängen för att sova 45 minuter till innan jag var tvungen att gå ner för att hänga upp den igen. Sedan blev det frukost följt av en massa plugg hela dagen lång. Inte så roligt men nödvändigt. Klockan halv sex gav vi upp och gick hem till Ida som fyllde 19 idag. Grattis. Fika och en massa prat innan det bar av hemmåt igen. Nu snöade det kraftigt kan jag tala om och det gör det fortfarande i skrivande stund. Jag har egentligen inga kommentarer om snön eller jo det har jag kanske men dem ska jag inte dra här ;) det blir en massa fula ord då. Nej skämt åsido det är intressant jag har aldrig varit med om snö i oktober men jag tycker att det är på tok för tidigt. Nu ikväll har jag skrivit ut PowerPoint:en till morgon dagens föreläsning samt hjälp Sandra så att hon också kan skriva ut dem. Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng och läsa en bok en stund. Eller kanske inte. Jag ska nog dricka te och äta en macka. Hmmm vi får se.

Lite bilder från ikväll blir det i alla fall.

Puss Sofia


Snö




Kvällsmat visst ser det gott ut. :)


Kommentarer
Lillasyrran

uuch snö, va hemskt de vill ja ju inte ha nästa vecka ju:) en vecka snart:Dsaknar diggggg<333

2009-10-19 @ 08:44:20
URL: http://maskott.blogg.se/
Kram-moster

Snö: välkommen till norrland :-)



Tips till kvällsomeletten: naturell keso blandat med avocado, tomat, gurka lite salt och peppar!

/hälsar en f.d inbiten omelett-ätare!

2009-10-20 @ 14:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0