Resumé


Nu ska jag strax gå och lägga mig. Den här dagen har varit både upp och neroch jag har säkert gråtit en hel hink med tårar men nu känns allt ganska bra. Jag ska dessutom få gå och lägga mig på min underbara tjocka bäddmadrass med min stora gosiga kudde, synd att den är för stor att släpa hem. Ni får skaffa ett myigt örngott till kudden i garderoben (60x60kuddden alltså).

Ville bara säga att jag just nu hatar Telia. Fick en i mina ögon stor telefonräkning men jag är säker på att det är något skumt dessutom så saknas vissa delar på fakturan som borde vara med. Jag blir så arg varför kan inte saker funka som de ska?

Var på sconesätning på Källsta förut, mysigt och kul att träffa alla igen.

Puss Sofia

Jo tågresan gick bra, Sundsvalls station var liten och vi kom 25 före utstatt tid till Sollefteå. :D





Kommentarer
Jessica

wow FÖRE utsatt tid.. det är grjer det ! hörde från Jocke från Säffle att han oxå haft det abonemanget och att han fått en räkning på 900 spänn!!! men han hade typ inte ringt alls.... Telia är nog lite speciella ibland tror jag.. men överlag bättre än andra abonemang när det gäller täckning tex o.O

2009-10-03 @ 20:13:26
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0