Loppis


Nu är jag hemma igen efter loppisrundan. Det blev fyra loppisar plus att vi gick till en som var stängd. Och tydligen finns det några till här i stan. Och allihopa har massor med grejer, an vi var inne var som hela nedervåningen i ett hus fullproppad plus hela gården. Herregud, men kul var det. Köpte dock inget, den enda som handlade var Sandra som köpte ett bord till sin tv. Det var lite svårt att få hem på cyklarna men det gick. Vi hyrde även två filmer; dumpad och ja en till som jag inte kommer ihåg vad den hette en skräckfilm var det i alla fall. Så det ska vi fördriva kvällen med hade vi tänkt. Jag har även hunnit med att handla så imorgon blir det köttgryta, lördagens festmåltid lär bli köttbullar och pasta. Det är hårt att vara student. I alla fall är det svårt att hitta på något att äta när man är en person.

Nu ska jag fortsätta äta godis och slappa.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0