Läsa, läsa och åter läsa


Sitter vid mitt skrivbord för ovanligehtens skull och skrver ut lite fakta om Afghanistan. Det blev ganska många papper för min skrivare lever sitt egna lilla liv ibland. Nu ska jag sätta mig och läsa igenom all faktan och sedan ska jag titta på två dokumentärer som Ida tipsade mig om som handlar om Afghanistan och om terrorister. Det ska bli spännande att se, kul men något som är lärorikt utan att det består av 300 sidor text. Jag har för övrigt kommit till kapitel 6 i Contemporary Conflict Resolution. Boken är mycket intressant men det tar tid att läsa. Har dessutom några andra böcker som jag tänkte läsa lite i idag. Måste vara lite påläst inför imorgon när gruppen ska samlas och diskutera det hela. :) Nu åter till läsandet.

Puss Sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0