Inlämnat och klart


Nu har jag lämnat in pm:et :). Frihet. Ikväll är det tentafest för att fira friheten (som för övrigt varar till på måndag).
Idag har jag vart på skolan och skrivit ut mitt arbete för min skrivare strejkade. Sedan hängde jag kvar där till klockan tre för att vänta på Sandra och sedan Sabine. Sen var det ner på stan för att fixa Golds kortet och sen blev det fika. Åt god mäktig kladdkaka :). Hem och sedan var det nästan raka vägen till ICA så att jag får någon middag. Det kommer bli pasta och köttbullar (har lite brist på inspiration, orkar inte laga mat).

Nu ska jag lyssna på MIKAs nya album, The boy who knew too much.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0