Höstmarknad


Igåt blev det en massa plugg hela dagen och trots det  har jag två och ett halvt kapitel kvar i en bok, ett kapitel i en annan och ett helthäfte kvar att läsa. Det är tur att jag ska tvätta sen så att jag måste stanna hemma annars hade det nog definitivt funnits roligare saker att göra. Igår kväll blev det först ICA för godis  och sedan famlijegeni hos Sandra. Vi åt pizza på Dianas på kvällen och jag åt en som hetet Amigo den var helt okej men inte mer. Sen hyrde vi filmen Knowing och kollade på den. Jag hade sett fram mot att se den för jag har sett en massa reklam för den och reklamen är jättebra. Men filmen spårade ur ganska rejält och var inte speciellt bra i slutet. Synd för den kunde ha varit jättebra.

Idag har jag, Abbe, Sandra och Elin varit på höstmarknad, den bar riktigt stor och jag löptet träbestick och alpacka strumpor. Jätte mysigt. Men efter att vi hade gått runt där en stund blev det riktigt kallt, jag tror knappt att det blir plusgrader längre. Det enda som saknas är snön men den kommer nog när som helst.

Nu ska jag snart boka tågbiljetter till Örebro och sen ska jag plugga, jag borde handla men jag hinner inte innan de stänger i stan så det fårå bli imorgon. Det innebär att jag har skjutit upp att handla varje dag denna veckan och jag har fått mat ändå. Ganska imponerande fast det har ju inte varit så mycket fantasi. Kankse omelett tre gånger eller något :).

Puss Sofia


Denna kalla inte alltför vackra höstdag. Utsikten är fantastisk i alla fall.


Höstmarknad :) Så mycket folk har man inte sett på ett och samma 
ställe sedan man kom hit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0