------->>>>


Ojoj, nu började det igen. Hade föreläsningar hela dagen och kom inte hem förrän tio i sex. Sedan var det bara att slänga i sig lite mat innan vi skulle på att planeringsmöte på Källsta. Nu är jag i alla fall hemma ocj jag är helt slut. Tänkte kolla på ett avsnitt på True Blood och sen gå och lägga mig. För imorgon blir det en till heldag, 8-16 och sen en massa plugg. Bland annat allt jag borde gjort idag det vill säga förberett mig inför morgondagen, men det var 5 kapitel i en bok, 3 i en annan och 4 i en tredje så jag gav upp.

För övrigt har jag träningsvärk i mina armar och i min rygg så jag tror att jag går sönder. Men det känns ändå bra så länge jag inte använder armarna.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0