Stilla natt


Det är tyst. Det är stilla. Snart är det mörkt. Jag är konstant trött. Kanske beror det på mörkret, kanske inte. Men jag kan ju säga det i alla fall. Här är allt grått och trist och jag bara väntar på snön trots allt. Lite snö skulle göra världen lite ljusare, lite mysigare. Jag har en del att plugga... men det äär ingen stress. jag kan baea sitta här utan pressen och njuta av stillheten. Av musiken. Av vetskapen att snart så blir det bättre. På mrnga sätt. Snart. Snart ska jag överge stillheten och musiken för ekonomisk historia. Men nu. Nu kan jag njuta.

Vi ses snart. Snart är ni här. Snart är jag hemma. SNART!

Puss Sofia



Kommentarer
Anna

Trodde aldrig att du skulle säga att du längtade efter snö:D haha söta du taaaaack för presenten:DD

2009-11-10 @ 19:06:00
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0