Pepparkakshus


Nu har jag gjort ritningarna till detta kommande mästerverk. Nåja det återstår väl att se men ambitionerna är goda i år i alla fall. Dels så ska jag göra ett ganska högt hus med dörrar, förnster, balkonger o lite så som jag tänkte ställa i hallen. Men T tog en titt på mina ritningar och mallar och pratade i tio minuter om hur imponerad hon var över min avancerade ritning. Hjälp! Planen är ju att jag ska göra ett japanskt tempel också. jag har studert ett sådant nu och det kommer bli svårt speciellt eftersom taket är snyggt böjt men det ska nog gå i alla fall tror jag. Templet ska jag ha i mitt rum tänkte jag för att få lite julstämmning och gd lukt. Dessutom ska jag julstäda, julpynta och julbaka i helgen. Mysigt va? Det ska nog bli ganska skönt att vara själv trots allt men jag kanske inte ska ropa hej förrän jag är över bäcken i alla fall inte förän på måndag :).

Här är i alla fall några bilder på tidiagre års pepparkakshus för er som inte har sett dem.

Nehepp det gjorde det inte alls, får försöka senare och se om datorn vill sammarbeta då.

               
  


Kommentarer
Anna

vad mysigt:) ska du alltså göra två hus?coolt vad ska du julbaka i helgen?? något gott???:D:D önskar att jag kunde vara där o hjälpa dig med huset o allt annat:D saknar dig otroligt mkt <3333

2009-11-25 @ 21:12:42
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0