Mixade känslor


Jag sitter här ensam i mitt och håller på att avsluta min lunch. Det känns bra tror jag. Jag är ganska lugn och känner ingen stress eller press tack o lov. T har varit en räddande ängel, jag måste bara säga att hon är helt underbar. Hon lämnade dörren till sitt rum olåst och sa att jag fick titta på tv hos henne om jag ville. Det kommer rädda min helg eller i alla fall när trösta lite när ensamheten kommer. För det kommer den att göra det vet jag. Men det är okej tror jag, jag är redo :). Jag har i alla fall laddat för den här helgen med hur mycket saker som helst att göra, vet inte om jag kommer hinna allt men det löser sig. I annat fall får jag fortsätta nästa helg efter tentan (som för övrigt kom idag). Resten av dagen kommer att se ut så här:

Handla

Äta lunch

Skriva rent en massa antckningar

Läsa minst ett kapitel i Berend

Hemligt projekt :)

Organisera skafferiet (jag har inte plats för mina saker... hur gick detta till? ;))

             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0