IQ tanklock


Konversation på OK klockan 19.30 fredag kväll:

Sofia: Du, vi har parkerat på fel sida, tanklocket sitter på andra sidan.

Sandra: Hur öppnar man tanklocket?

Sofia: Jag vet inte man kanske trycker på det? Pröva.

Sandra: Nej det fungerar inte...

Sofia: Vad korkad jag känner mig... det borde inte vara så svårt...

Sandra: Viktor titta hit... Han pratar i telefon kan ha inte titta hit.

Sofia: Jag vet! På vår bil hemma finns en kanpp i bilen det kanske är så här med. Hmmm nej det verkar inte så jag hittar ingen.

Sandra: Jag går och frågar Viktor.

Sofia: Sandra jag hittade knappen!!!!

Kanske ska tilläggas att Viktor bara tittade på oss och trodde säkert vi var dumma i huvudet men men... Man lär så länge man lever. :)

Puss Sofia



Kommentarer
sylvia

Sant sant man lär så länge man lever. nya bilar nya ställen. tur att ni inte behövde byta däck

2009-11-10 @ 13:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0