Apelsin på en pinne


Ibland slår det en. Igår när jag bläddrade bland korten som jag framkalladenär jag var hemma hittade jag kort från vår utställning i våras. Turbulens hette den, jag blir fortfarande lite små irriterad på det namnet, apelsin på en pinne hade varit bättre. Bara för att. Men när jag tänker på utställningen blir jag glad, det skulle jag vilja göra om. Hänga och anordna en utställning. Riktigt roligt faktiskt. En massa måttande hit och dit men gud vad kul det var.


Apelsiner på pinnar i taket :)

Saknar det. Skulle vart en bild till men det gick inte.

            


Kommentarer
Jessica

att det namnet satt sig på allas läppar =) är riktigt stolt över att ha ordbajsat fram det =D

2009-11-24 @ 18:06:50
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0