A(H1N1) och risgrynsgröt


Ja, då var det gjort. Sprutan är tagen och jag måste erkänna att det känndes knappt när hon stack in nålen. E hade lyckats skrämma upp mig två sekunder innan men när jag väl fick den var det ganska lungt. Hitills har jag inga biverkningar inte ens lite ont i armen. Därimot så har jag en grym träningsvärk i hela kroppen. Hur gick detta till? ;). Jag har bakat hälften av delarna till mitt pepparkakshus men jag lyckades bränna den första plåten så jag måste köpa mer deg imorgon. :( Men men sånt är livet. Dessutom blev delarna lite tjocka. Jag skyller i alla fall det brända på vår ungn, det är seriöst något fel på den, jag lovar. Jaja nu ska jag strax hem till E (en annnan än ovan) och mysa. :)

                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0