091127


Kallt ute men solen skiner så det ser ut att bli en bra dag idag. Hitills har jag läst 20 sidor i berend (50 kvar), diskat ett berg disk och städat halva köket. Nu ska jag läsa ytterligare ett antal sidor innan det är dags att stääda resten av köket. Dessutom ska vi vaccinera oss idag hade vi tänkt. Lite nervös är jag allt men det ska nog gå bra ;). Hoppas bara att de har fått in vaccinet för de sa åt oss att komma tillbaka på fredag men man vet ju aldrig. Jaja annars får jag väl gå dit nästa vecka. jag fick förresten ett avi från posten idag???? Har absolut ingen anning om vad det kan vara så det här kan bli spännande :).

Ha en bra da!

              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0