Vinter


När vi gick hem från skolan idag tyckte jag att det var ovanligt kallt och jag frös riktigt mycket. Väl hemma visade det sig att det var -7 grader. Huuh, vad kallt. Kallast hittils i år utan tvekan. Jag ser inte fram mot vintern om det tänker bli kallare. Men det är i alla fall snö ute och imorse när vi gick till skolan lös solen så fint på allt. Då var det riktigt vackert nu är det bara kallt. Inne också för den delen. Men julstämmningen börjar infinna sig i alla fall så här första december. Rummet är julpyntat, pepparkakshusen bakade och snart dekorerade, trapphuset är dekorerat med röda och blå lampor, glitter och en levande julgran. Mys. Och så är det snö ute :). Nu fattas bara att det blir lov så jag kan åka hem och fira jul.

Snart!

            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0