midvinter råder...


Nu är det konstant mörkt här känns det som. När man går till skolan och när man går hem. Men det var inte det jag skulle skriva om. Utan. Jag kommer hem nästa fredag istället för nästa lördag. Haha jag längtar så. :) Örebro i helgen också. Ska bli så kul att träffa Jess, Andreas och Fatma. :)

Idag i skolan höll vi på med gruppdynamik, konflikthantering och feedback. Speciellt feedbacken var rolig. Jag är tydligen lugn, vänlig, pålitlig, kompetent, nyfiken, tystlåten, kreativ, noggrann, ängslig, flexibel, fantasifull och duktig (den sista gav jag mig själv). Vad tycker ni? Stämmer det? Jag kan nog hålla med även om jag inte ser mig som ängslig men det är det tydligen några som gör (dock ingen direkt i min grupp men annars). Några ord ni tycker borde vara med?

Abbe sa en så kul grej (det blev i och för sig många roliga saker sagda) nämligen att han tyckte att han var ganska fantasifull eftersom han gillade fantasyfilmer ;).



Kommentarer
Annie

skulle vilja lägga till modig eftersom du vågade flytta så långt bort :) hur länge kommer du stanna hemma den här gången då?

Kraaam!

2009-12-11 @ 14:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0