Lugn

Jaha där försvann inlägget och jag känner att mitt nyfunna lugn börjar tryta. Men men i alla fall. Det känns skönt att jag inte har en massa saker som jag måste göra eller det har jag ju egentligen men jag tror att det får vänta för jag känner faktiskt inte för det nu. handligsplanen ska bara vara 5 sidor och ska in en vecka efter fältveckan, visserligen har nästa kurs börjat då men det löser sig. Jag får kanske börja lite nästa onsdag och så kan jag ju alltid tänka och anteckna lite under fältveckan. Det som jag har kvar att göra hemma är att slappa (haha!!!), fira nyår i Göteborg (Jessica eller någon annan som ska dit kanske kan tala om för mig vad som är bestämt och vilka vi blir för jag har ingen anning just nu.) och sedan kanske åka till Gävle och hälsa på Jessica (hoppas hoppas). Sedan måste jag tillbaka den 5 och så drar vi den 7, 8 dagar i tält :S. Det kan bli intressant men nu ska jag i alla fall återgå till slappandet. :)



Kommentarer
Jessica

men gud! ni kan väl inte tälta i snö heller?! o.O

2010-01-03 @ 12:08:07
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0