Gruppindelning


Haaa, sitter hemma på min  säng och känner mig helt fri från krav och måsten. Det händer inte ofta och trots att jag har saker att göra är det saker jag gör för att jag vill och för att det är kul. Måste bara berätta att detta var första dagen på underhållsbasen och det känns jättebra. Vi fick veta gruppindelningen till fältveckan. Jag är med i grupp Alpha (vist låter det ganska coolt?) tillsammans med Sophie, Elin, Abbe, Jennifer, Johannes, Elin och Fjälle. Jag tror att det kommer att bli en bra grupp även om det inte finns någon direkt ledartyp. Det ser jag som en enorm fördel faktiskt. Den här kursen kommer lära oss så mycket om oss själva och hur vi hanterar pressade situationer. Längtar riktigt mycket till efter nyår. :) Nu ska jag återgå till mitt hemliga projekt och surfa lite efter julklappar... det är snart jul (lite panik faktiskt men det ordnar sig alltid.).

För övrigt Lasse på lördag. Bara 5 dagar kvar till Örebro. :) Längtar!



Kommentarer
Jessica

Längta längta efter Lasse! Känner lite press på att lära mig en massa texter.... =P haha, får öva i smyg när inte Andreas och fatma ser.... hihi

2009-12-08 @ 00:57:11
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0