Göteborg

Har varit i Göteborg hela dagen och julhandlat. Nu har jag i alla fall köpt alla julklappar å jag är riktigt nöjd. Dessutom tycker jag att de är riktigt bra allihopa. Nu ska jag bara fixa klart mitt hemliga projekt och sedan slå in alla paketen och rimma till dem som ska med till mormor. Dessutom har jag julpyntat mitt rum idag så det känns ganska juligt där nu. I alla fall mer än förut.

Haha måste bara kommentera din kommentar Annie. Du är nog den enda som skulle skriva en hel roman där. Så gulligt. :)



Kommentarer
Annie

Haha ja vad kan jag säga, jag är som jag är ;)

På nyår blir det du, Daniel och jag. Tror Daniel tänkte åka dit på onsdag så jag tänkte haka på honom, hade nämligen tänkt mellandagsrea-shoppa lite. Följ gärna med då du också! Jag är kass på att shoppa så jag behöver all hjälp jag kan få :P

Jess har säkert redan pratat med dig om detta men har du några speciella önskemål på mat? tänkte kolla på recept idag men det blev inte av så jag gör det imorrn istället. Ringer då också så kan vi snacka ihop oss lite!

Hörs imorrn!



(Måste ju hålla på traditionen och skriva en roman-kommentar ;)

2009-12-28 @ 21:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0