Sista natten med gänget


Låter väldigt tragiskt men sant i alla fall för ett litet tag. hade min utflyttningsfest igår, eftersom jag inte kommer kunna ha någon inflyttningsfest. Vi hade väldigt trevligt och åt quinoa sallad med kyckling och sedan sorbet och muffins. Jag älskar verkligen sorbet det är så gott och det bästa är att det är mjölkfritt så Karin kan äta det.  I en liten present fick jag glasen Fun från BodaNova. De är jättesnygga så dem kommer jag att använda och tänka på er. I övrigt spelade vi tjejsnack trots att Daniel är en kille, det var kul ändå :D. jag vet inte när vi kommer ses nästa gång men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge. Ni måste komma och hälsa på mig. Eller så kommer jag ju hem igen.

/ Sofia


Kommentarer
Jessica

klart vi kommer :)

2009-08-29 @ 19:15:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0