F1 och paj


Idag har det varit en bra dag. Jag har packat en hel låda, jag är imponerad av mig själv faktiskt. Sedan var det F1, den bästa sporten som finns. jag älskar det verkligen. Dagens lopp gick av stapeln i Valencia, Spanien. Det var ett riktigt spännande lopp även om Valencia är tråkigt eftersom det är helt omöjligt att köra om. Kul att Rubens Barichello vann men det var klantigt av Hamilton och McLaren att schabbla bort segern i depån. Efter ett bra race kom släkten för en liten hejdå träff. Vi åt smarrig paj med blåbär och hallon. Väldigt lyckat.

Måste även klaga lite på min dator som inte gör annat än slutar fungera, det är helt hopplöst. Nu har jag snart ominstallerat allt som går att ominstallera.

Bäst jag slutar innan den lägger av igen men jag måste erkänna att det inte finns något annat att göra eftersom allt annat är nedpackat i flyttlådor.

/ Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0